Neuromarketing World Forum

Josep Espín,

Neuromarketing World Forum


Barcelona acollirà per primera vegada el Neuromarketing World Forum que es celebrarà en el Wolrd Trade Center del 25 al 27 de març. Sota el lema “Understanding creativity”, aquesta 4ª edició tractarà sobre “com el cervell processa els mitjans de comunicació i la publicitat”. 

Entre els ponents principals que participaran destaquen Robert Heath, Douglas Van Praet, Jaime Romano, Nick Southgate i Duane Encallen que discutiran sobre temes com: social media, e-commerce, digital, màrqueting integrat i mitjans.

El Neuromarketing World Forum convida a totes les persones amb un interès professional a una millor comprensió de l'ús dels mitjans i l'efectivitat de la publicitat.

Per a més informació accediu a l'agenda del Fòrum.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies